رضا زندگیرضا زندگی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 14 روز سن داره
طاها زندگیطاها زندگی، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

مغز بادوم

جوونه زدن همزمان دو مروارید طاها جونم

1393/11/7 23:54
نویسنده : خاله مریم
636 بازدید
اشتراک گذاری

طاها داره دو دندون

قند میخوره از قندون

فرشته ی مهربون

براش آورده دو دندون

 

سلام وروجکای خاله عشقای من قربونتون برم عزیزدلم طاها دوردونه 30 آذر 93 2 تا مروارید خوشمل تو دهنش چوونه زد فک پایین پیشین مرکزیجشنو ما جشن دندونیشو با 13 روز تاخیر به خاطر نبودن خاله فاطمه گرفتیم چهارشنبه 10/دی/93 با هم رفتیم سفر خونه ی خاله جون چهارشنبه و پنج شنبه رفتیم بیرون و کلی خرید کردیم و پنج شنبه شب باهم رفتیم شهربازی نمیدونم چرا اسم همه ی شهربازیای که میریم رنگین کمانهمتفکرسوال کلی با داداش دوتایی بازی کردین وجمعه ام که همش بیرون بودیم و به هر مغازه ای میرسیدیم شما یه به به و یه آب میخواستی خلاصه چندتا پلاستیک آب آب و به به خریدیمچشمکخسته الهی قربونت برم یادم اومد حیفه اینو نگم جمعه صبح رفتیم برج آرین  خرید من اتاق پرو بودم یهو دیدم یه دختر خانم خمشمل اومد توبغل منو میگیتعجب با خودم گفتم این خانم خوشمله کیه سوالزیبا دیدم اه این که رضا جون خودمه بوس الهی دورت بگردم  خاله فاطمه گفت همش دست میزده رو موهاش میگفته مو مو مویام گیر و تل میخواستی خاله ام یه گیر خوشمل برات میخره و شما گبر میدی بزنش به موهات همونجام خاله موهاتو میبنده آخه موهات یه کوچولوم بلند بود آقای فروشنده هم چون شما رو خیلی دوست میداشت گیرو حساب نکرد تو راهم هرکی شمارو با گیر میدید میگفت وای ماشالا دختر خوشمله رو نگاه خندونکو به شما کادو داد دستش دردنکنه  جمعه شبم با دایی جونی رفتیم امامزاده عبدالله روز بعدشم شنبه 13/دی/93 خونه ی خاله جون یه جشن برات گرفتیم ببخشید که کیک مدل دندون نبود آخه عجله ای شد و مجبور شدیم با پاستیل دندون تزیینش کنیم ماشالا دوتایی خیلی آتیش سوزوندیتو اجازه ندادین یه عکس درست حسابی بگیریم ایشالا ماه بعد میریم آتلیه جبران میکنم .

اینم گیر رضا جونم

اون کادوی من برای جشن دوندونیت البته همراه پک بی بی انیشتن بود وقتی آوردمش متوجه شدم پکش کامل نیست روز بعدم که رفتم با یه پک دیگه عوض کنم تموم شده بود بقیه هدایات نقدی بودن

پسندها (8)

نظرات (2)

مامان سولماز
11 بهمن 93 18:50
سلام سلام مرواريد درآوردنت مبارك شيطون چه كيك خوشگلى ايشالا همه ى دندونات دربياد عسلم مريم جووووووووووووووووووونم امير زمينى شد.
خاله مریم
پاسخ
واااااااااااااااای عزیزم ایشالا همیشه خوش خبر باشی مبارکه
مامان ساناز
12 بهمن 93 13:54
مبارک باشه عزیزم دیگه شدی جزء کباب خورا گل قشنگم
خاله مریم
پاسخ
مرسی خاله جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادوم می باشد