رضا زندگیرضا زندگی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
طاها زندگیطاها زندگی، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

مغز بادوم

منه خسته

1392/9/9 18:02
نویسنده : خاله مریم
418 بازدید
اشتراک گذاری

                         

                                                قربونت خستگیت  برم من

یه روز باید بلم دنبال خاله فاطمه کلاس یه روز دیگه نوبت خاله مریمه دیروقت از دانشگاه میاد باید برم دنبالش  وای که من با این سن کمم چقد کار دارم برم  به کارم برسم ولی نه بهتر قبلش بخوابم.

             

                  اینم من منتطر جمعه ١/٩/٩٢ساعت٤عصر منتظرم که خاله جون از کلاس بیاد

                                    

 البته خودمونیم ها وقتی میلیم بیرون کلی چیز میخریم وخوش میگذرونیم پنج شنبه ام که رفتم بیرون چشم این خوشمله رو دید وخریدن برام دیگه تازه سرمام خوردم من طفلیقهقههتعجب

                                        ماچببینین خوشملمو

                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادوم می باشد