رضا زندگیرضا زندگی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 25 روز سن داره
طاها زندگیطاها زندگی، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

مغز بادوم

تاب تاب

1392/9/15 19:47
نویسنده : خاله مریم
267 بازدید
اشتراک گذاری

                                        

                       

                                

                                      

                          

                                               قربونت بشم  داری تاب بازی میکنی

                                             

                                                                                                                                                                                    این روزا عاشق تاب بازی البته برای 5دیقه نه بیشتر اخه حوصله ات سر میره .

روز جمعه1/9/92 ساعت 8:50دقیقه صبح طبق معمول همه رو بیدار کردی وداشتی تاب بازی میکردی که منم برات شعر تاب تاب میخوندم عشقم برای اولین بارم توام تکرار میکردی میگفتی تاب تاب تاب تاب قربون حرف زدنت بشم من

                    

 

            

 

                         

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خواب گو
15 آذر 92 9:04
سلام دوست من وبلاگ جالبی دارید. برای شما آرزوی موفقیت دارم.
خاله مریم
پاسخ
سلام مرسی
مامان دنی گلی
16 آذر 92 21:33
سلام عجب صتدلی جالبیه میشه بگی این صندلی تا چند سال رو جواب میده ؟از کجا خریدیش؟و چند گرفتین؟مچکرم
مامان دنی جون
17 آذر 92 11:46
سلام من یه نظر داده بودم واسه این صندلیه میخواستم بدونم ثبت شده یا نه ؟لطفا خبر بدین مچکرم
خاله مریم
پاسخ
سلام عزیزم ببخشید چند روز نبودم بله این صندلی تا 4و5سال میشه استفاده کرد ما ازمرکز پلاستیک گرفتیم
توت فرنگی(مامان علیرضا)
18 آذر 92 21:12
سلام عزیزم خوبی ببخشین دیر اومدم سر زدم عزیزم مهمون داشتم چه عکسهای نازی ببوسش از طرف من
خاله مریم
پاسخ
سلام مرسی عزیزم ممنون که بیاد ما هستی اتفاقا منم چند روز نبودم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادوم می باشد