رضا زندگیرضا زندگی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 16 روز سن داره
طاها زندگیطاها زندگی، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

مغز بادوم

رضا جونی

1393/4/15 22:42
نویسنده : خاله مریم
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز خاله امروز غروب من و تو مامانی باهم رفتیم شهربازی همیشه وقتی میریم شهربازی اول باید یه بلیط بگیریم و شما اونو تماشا کنین بعد اگه دوست داشتین سوار شین ولی این بار سرتونو پایین انداختین و سوار شدین تا اخرش اخه بعضی اوقات وسطش میومدین پایین بعدشم رفتیم چند تا بادبادک برات گرفت مامانی .قربونت بشم این روزا عاشق ماشین شدی و همش میگی دو دو دو دویا دد دو دو خدانکنه تلویزیون ماشین بده یکی کانال عوض کنه چند روز پیش مامان جون پاش رفت رو عکس یه ماشین انقد جیغ کشیدی که نگو. راستی عشقم چند ماهه که وقتی دستشویی داری میگی اواواواووبدوبدو پیش بسوی wcقربونت بشم من البته ناگفته نماند بعضی وقتام سر کارمون میذاری و میری آب بازی تا یادم نرفته تازگیا یه رابطه بین حرفات پیدا کردم وقتی میگی او یعنی اب یا ابمیوه اواو یهنی شیر او او او یعنی دستشویی.

اینجا یه مغازه شکار و طبیعته تو مجتمع که شما با تعجب به این جوجو نگاه میکنی

پسندها (11)

نظرات (4)

مامانه ملیکا
16 تیر 93 16:39
سلام عکسهایه قشنگی بود خدا مغز بادمتون رو حفظ کنه
خاله مریم
پاسخ
مرسی خاله ج.ن
مامی مانا
18 تیر 93 7:18
سلام عزیزم ممنون که به وبم سر می زنی با اجازه لینکت کردم خوشحال می شم با هم دوست باشیم
خاله مریم
پاسخ
سلام حتما ماهم خوشحال میشیم منم لینکتون کردم
مهزاد مامان عرفان
18 تیر 93 11:07
سلام عزیزم ببخشین خیلی وقته ازتون خبر نداشتم. نه اینکه یادم رفته بود توی اسامی مطالب دوستان بزارمتون برای همین از بروز شدنت خبر نداشتم. پوزش
خاله مریم
پاسخ
سلام خواهش میکنم ولی ما تند تند به عرفان جون سر میزدیم سرتون شلوغه دیگه
مامانه ملیکا
19 تیر 93 12:06
سلام عزیزم با یه عالمه عکس جدید از ملیکا اپ شدم خوشحال می شم بهم سر بزنید[پاسخ‏]‏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادوم می باشد