رضا زندگیرضا زندگی، تا این لحظه: 11 سال و 8 ماه و 15 روز سن داره
طاها زندگیطاها زندگی، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 20 روز سن داره

مغز بادوم

یک سالگی وبلاگمون مبارک

1393/8/18 12:24
نویسنده : خاله مریم
528 بازدید
اشتراک گذاری

93/08/18

                   _

92/08/18

---------------------------

01/00/00

یک سال با نی نی وبلاگ و ثبت خاطرات شیرین زندگی

یک سالگی وبلاگمون مبارک

ایشالا که همیشه لحطات زندگیتون شیرین و پر خاطره

خوب عزیزای دلم سلام سلام صدتا سلام با هزاران بوسه امروز تصمیم گرفتم یه کوچولو مختصر توضیح بدم من همیشه واسه جشنات تو نی نی وبلاگ سرچ میکردم خیلی وقتا خاطرات وبلاگای دیگم میخوندم خیلی خوشم اومد یه شب با خودم فکر کردم آخه چرا من خاطرات عشقامو ثبت نکنمچشمکمتفکر و همین فکر باعث شد همون شب طی یک اقدام ضربتی این وبلاگ خوشمل و برای پبت لحظات قشنگ با هم بودنمون ساختم.جشن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله رویا
15 بهمن 93 12:57
مبااااااارکهههههههه ایشالا جشن 100 سالگی وبلاگت
خاله مریم
پاسخ
وای مرسی خاله جون شما همیشه مارو مورد لطفتون قرار میدین مرسی عزیزم
خاله رویا
15 بهمن 93 12:58
آخیییییی جوجو ها رو ببیننننن
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مغز بادوم می باشد